Zatražite ponudu →

ISO 9001:2008

SUSTAV UPRAVLJANJA KVALITETOM

KVALITETA JE KADA SE VRAĆA KUPAC, A NE PROIZVOD!

Kvaliteta je ono što kupac najviše pamti, a uspješne organizacije su one koje su vođene kvalitetom – od načina na koji posluju, preko razine pružanja usluge koju su uspostavili, pa do proizvoda kojeg isporučuju.

Usklađenost sa zahtjevima norme ISO 9001:2008 svima zainteresiranima pokazuje slijedeće:
  • Usmjerenost organizacije prema kupcu
  • Uključenost svih zaposlenika
  • Procesni pristup
  • Sustavni pristup upravljanju
  • Odlučivanje na temelju činjenica
  • Partnerski odnos prema dobavljačima
  • Težnju trajnom poboljšanju
Koristi od implementacije standarda ISO 9001:2008

Organizacija koja uvede sustav upravljanja kvalitetom sukladan međunarodnoj normi ISO 9001:2008 može računati na slijedeće pogodnosti:

Interne
  • Bolju organizaciju radnih procesa
  • Detektiranje slabih točaka sustava i njihovo otklanjanje kroz preventivne i korektivne radnje
  • Manje reklamacija kupaca
  • Definiranje ciljeva organizacije i kontinuirano provođenje aktivnosti u svrhu njihovog ostvarenja
  • Poboljšanje morala zaposlenika i ustrajnost na vrijednostima kompanije
  • Kontinuirano razmatranje sustava upravljanja kvalitetom od strane Uprave
Eksterne
  • Rast ugleda organizacije na tržištu
  • Garancija kvalitete proizvoda i usluga
  • Organizacija postaje poželjna kvalificiranim radnicima na tržištu rada
  • Sustavni nadzor dobavljača

Vezane usluge

ISO 14001:2004
SUSTAV UPRAVLJANJA OKOLIŠEM
OHSAS 18001:2007
SUSTAV UPRAVLJANJA ZDRAVLJEM I SIGURNOŠĆU NA RADU
ISO 22000:2005
SUSTAV UPRAVLJANJA SIGURNOŠĆU HRANE
ISO 27001:2013
SUSTAV UPRAVLJANJA SIGURNOŠĆU INFORMACIJA
ISO 50001:2011
SUSTAV UPRAVLJANJA ENERGIJOM