ISO 9001:2015 - Sustav upravljanja kvalitetom

Kvaliteta je kada se vraća kupac,
a ne proizvod!

Kvaliteta je ono što kupac najviše pamti, a uspješne organizacije su one koje su vođene kvalitetom – od načina na koji posluju, preko razine pružanja usluge koju su uspostavili, pa do proizvoda kojeg isporučuju.

 

Usklađenost s zahtjevima norme ISO 9001:2015 svima zainteresiranima pokazuje slijedeće:

  • Usmjerenost organizacije prema kupcu
  • Uključenost svih zaposlenika
  • Procesni pristup
  • Sustavni pristup upravljanju
  • Odlučivanje na temelju činjenica
  • Partnerski odnos prema dobavljačima
  • Težnju trajnom poboljšanju

 

Koristi od implementacije standarda ISO 9001:2015:

Organizacija koja uvede sustav upravljanja kvalitetom sukladan međunarodnoj normi ISO 9001:2015 može računati na slijedeće pogodnosti:

 

Interne

  • Bolju organizaciju radnih procesa
  • Detektiranje slabih točaka sustava i njihovo otklanjanje kroz sagledavanje rizika I prilika u poslovanju
  • Manje reklamacija kupaca
  • Definiranje ciljeva organizacije i kontinuirano provođenje aktivnosti u svrhu njihovog ostvarenja
  • Poboljšanje morala zaposlenika i ustrajnost na vrijednostima kompanije
  • Kontinuirano razmatranje sustava upravljanja kvalitetom od strane Uprave

 

Eksterne

  • Rast ugleda organizacije na tržištu
  • Garancija kvalitete proizvoda i usluga
  • Organizacija postaje poželjna kvalificiranim radnicima na tržištu rada
  • Sustavni nadzor dobavljača