ISO 9001:2015 - Sustav upravljanja kvalitetom
Kvaliteta je kada se vraća kupac,
a ne proizvod!
Kvaliteta je ono što kupac najviše pamti, a uspješne organizacije su one koje su vođene kvalitetom – od načina na koji posluju, preko razine pružanja usluge koju su uspostavili, pa do proizvoda kojeg isporučuju.
Usklađenost s zahtjevima norme ISO 9001:2015 svima zainteresiranima pokazuje slijedeće:
- Usmjerenost organizacije prema kupcu
- Uključenost svih zaposlenika
- Procesni pristup
- Sustavni pristup upravljanju
- Odlučivanje na temelju činjenica
- Partnerski odnos prema dobavljačima
- Težnju trajnom poboljšanju
Koristi od implementacije standarda ISO 9001:2015:
Organizacija koja uvede sustav upravljanja kvalitetom sukladan međunarodnoj normi ISO 9001:2015 može računati na slijedeće pogodnosti:
Interne
- Bolju organizaciju radnih procesa
- Detektiranje slabih točaka sustava i njihovo otklanjanje kroz sagledavanje rizika I prilika u poslovanju
- Manje reklamacija kupaca
- Definiranje ciljeva organizacije i kontinuirano provođenje aktivnosti u svrhu njihovog ostvarenja
- Poboljšanje morala zaposlenika i ustrajnost na vrijednostima kompanije
- Kontinuirano razmatranje sustava upravljanja kvalitetom od strane Uprave
Eksterne
- Rast ugleda organizacije na tržištu
- Garancija kvalitete proizvoda i usluga
- Organizacija postaje poželjna kvalificiranim radnicima na tržištu rada
- Sustavni nadzor dobavljača